Lenovo IdeaTab A7-10 7,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaTab A7-10 7,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

RamonGasto 07-10-2015

Gebruik het onder andere voor surfen, mailen en films kijken. YouTube films bekijken gaat prima. Handig formaat en zit goed in de hand. In landschap mode heb je een toetsenbord wat groot genoeg is voor tekstverwerking en spreadsheets, hoewel een laptop daar toch beter voor geschikt is. Heb er diverse apps op gedownload, die prima werken. Het geluid is niet slecht, maar kon beter, met koptelefoon is het beter. De camera is slecht, maar dat kan je verwachten. De aanraakgevoeligheid van het scherm is daarintegen goed (multitouch 5x) Als je gebruik wilt maken van 3/4G moet je een wat duurdere versie aanschaffen.

Conclusie: De prijs/ kwaliteit verhouding is voor mij positief en is je geld zeker waardig.